İngilizce Türkçe Aşk Cümleleri


Göz yaşlarında gülümsersin ancak onlar kalbindedirler
You smile at your tears but you have them in your heart
Dün tarihtir; Yarın bir sır; Bugün ise, bir hediyedir.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery and today is a gift
Daima gerçekleri söylerim, yalan söylerken bile!
I always tell the truth, even when I lie
Seni çok seviyorum aşkım
I love you very much darling
Dünyada görmek istediğin değişiklik sen ol
Be the change that you want to see in the world
kırık kalbi olan biri onu neyin iyileştireceğini bilir.
The one who has e broken heart knows what it takes to heal.
İnsanlar ya sizi sevenlerdir ya da size düşman olanlar.
Ya sanki hayatta değilmişsiniz gibi unutulmuşsunuzdur
ya da bir an olsun akıldan çıkmıyorsunuzdur.
Either people love you
or they're your enemy.
Either you're forgotten as if you didn't exist,
or you're not out of mind even a minute..
seni unutmadigımı sen unutma yeter
just don't forget that I haven't forgotten you, and it's enough
Bana beni sevdiğini söyleme, bırak hissedeyim
Don´t say "I love you". Let me feel it!
Seni seviyorum bebeğim
ve Allah biliyor ne kadar çok sevdiğimi
Dilerim bana inanırsın
Dilerim güvenirsin
I love you baby
and God knows how much I do
I wish you believe me
I wish you trust
Gözlerini seviyorum,
Gülüşünü seviyorum,
Sesini duyduğum zamanı seviyorum.
Kalbim çarpıyor,
Sana baktığım zaman.
Ama burada olmadığın düşüncesi,
Beni üzüyor.
love your eyes,
I love when you smile,
I love when I hear your voice.
My heart beats,
When I look at you.
But the thought that you're not here,
Makes me sad.
Seni sevdiğimi sen unutma yeter
Just don't forget that i love you,it's enough
Ne ekersen onu biçersin.
what goes around comes around
sana tüm ruhumla tapıyorum
I adore you with all my soul.
sen yüreğime aitsin şimdi ve sonsuza kadar
You belong to my heart now and forever
Sen var ya sen aynı sigaram gibisin.
dumanı gözlerin, külü dudakların.
yalnız aranızda bir fark var
sigaramı ben, beni ise sen yakıyorsun
You! Yes, you! You are just like my cigarette
the smoke is your eyes, the ashes are your lips,
but there is a difference between you
I light my cigarette, but you light me.
Ben her söylediğimde çok ciddiyim.Şaka yapmıyorum.Sadece biraz fazla iltifat ettim
I was very serious about every word that i said. I am not kidding. I just made too many compliments.
Dalma yine güzel insan niyeti belirsiz sevdalara
ümitsizce düşünmek değil delicesine sevilmek senin hakkın, çünkü sen sevilmeye değer insansın
Don't be fooled again by lovers whose intentions are not clear, you are a good person.
You're entitled to, not hopeless thoughts but to being loved passionately, because you are a person worthy of love.
Aylar gecsede, yıllar gecsede bir ömür böyle sursede ben seni unutamam
Even if months go by, years go by, if a lifetime passes like this, I can not forget you.
Cennet harika ama arkadaşlarımın çoğu cehennemde
Heaven is great but more friends in hell.
sensizliği yaşadığım bu kısa sürede,senin o güzel gözlerinin aşığı olduğumu anladım.
In this short time that I've experienced your absence, I understood that I am in love with your beautiful eyes.
sana asik birtek sana bu gönül. Gözlerin yakar beni bakma sen benim böyle olduyuma sen birtek gül.
Böyleyim ben ne yapiyim senin serserin oldum ben askim.
this heart is in love with you, just with you. Your eyes burn me, don't think anything about my behaviour, you the unique rose.
I am what I am, What can I do, I'm your bum, my love.
Günesimi kaybettim.gözlerini görmem gerek .yasamaya dönmem için beni bastan sevmen gerek.
I have lost my sun.I need to see your eyes.You must love me again for me to turn back to life.
Yangın her aşkın yolu..............
Sevdim gördüm !
Gözlerin karanlık kuyu
" Düştüm öldüm !... "
Fire ,the way of each love...........
When i loved, i saw
Your eyes are like a dark well,
"I fell and I died!..."
Gözlerimi sonsuza dek kapatacağım güne kadar seni göreceğim rüyalarımda
I will dream of you until the day I close my eyes forever
Gözleriin karasiz oldu gönül yarasi
Geceler benim gündüzler senin gün batımı ikimizin olsun be güzelim
The blackness of your eyes became the scar of the heart,
Let the nights be mine, days be yours and sunset be the two of ours my darling
Bana karşı dürüst değilsin
You're not being true to me
Iki insanin asik olmasindan sadece cekim sorumlu degildir..
Gravity can not be made responsible for two people falling in love. (Albert Einstein)
Kelimeler bile yetersiz kalirken seni sevdigimi nasil soyleyebilirim ki.. Seni seviyorum ve cok ozluyorum..
How can I say I love you, when I love more than words can say? I love you and I miss you very much!
Sarilmak ve opmek kalbe ucmasi icin kanatlar verebilir…
hugs and kisses give hearts wings to fly
Insanlar tek kanatli melekler, sadece birbirlerine tutunduklarinda ucabilirler..
Humans are angels with only one wing, they can only fly,when they hold on to each other!!
Tanriya cicek sordugumda bana bahce verdi. Tanriya irmak sordugumda bana okyonus verdi.
Tanriya sevgi sordugumda da bana seni verdi..
I ask God for a flower and he gives me a garden. I ask God for a river and he gives me an ocean.
I ask God for a love and it´s you he gives me!
Sigara kullanmam, alkol icmem, ama yalan soylerim!!!
I don’t smoke, I don’t drink.. - but I DO lie!!!
Sadece iki seyden hoslaniyorum, gul ve sen.. Gulun omru sadece bir gunluk ama sen sonsuza kadarsin..
i like two things, a rose and you, a rose for a day and you 4 ever!!!
Ben tamamiyla harika olmayabilirim, ama bazi ozelliklerim mukemmel.
I may not be totally perfect - but some parts of me are excellent.
Seni cok ozluyorum, Sana kocaman bir kucak yollamaya karar verdim.
I miss you soo, I decided to send you a big hug.
Gulusunu ozluyorum, kollarini ozluyorum.. Kahkahani ve tilsimini ozluyorum..
Suratini ozluyorum, vucudunu da ozluyorum..Ama en cok ozledigim sey sensin!!!
I miss your smile, I miss your arms. I miss your laugher and your charms.
I miss your face, your body, too. But most of all I just miss YOU!
Bir zamanlar huzur icinde sorunsuzca yasiyordum. Ama sonra sen onume ciktin, ve kalbimi sarstin
ve beni seni yanimda tutmak istememe neden oldun..
I once lived in a time that was peace with no trouble at all. But then you came my way
and a feeling i know shook my heart and made me want you to stay..
Gokyuzunde melekler gordum, temmuz ayinda yagan karlar gordum..
Ben senin sadece hayal edebilecegin seyleri gordum ve yaptim, ama yine de henuz senden daha tatli birsey goremedim!
I saw angels in the sky, I saw snow fall in july.
I saw things you only imagine to see or do, but I still haven’t seen anything sweeter than you!
Sen gozumden damyalan yaslar gibisin. Sen her zaman parlayan bir gunessin.
Sen her zaman ihtiyacim olansin. Seni hala seviyorum - Umarim bunu duyarsin!
You´re like teardrops in my eyes. You are the sun that always shines.
You are the one i ever needed - i love you still - i hope you hear it!
Sen benim gunes isigimsin, sadece benim gunes isigim, beni tum gun boyunca mutlu ediyorsun!
Ve lutfen gunes isigimi elimden alma!
Your are my sunshine, my only sunshine, you make me happy all day long!
so please don´t take my sunshine away!
Unknown
Unknown

sonraki
« Prev Post
önceki
Next Post »
Blogger tarafından desteklenmektedir.