İngilizce Türkçe Tanışma Cümleleri 1




oraya nasıl gidebilirim How can i get there?
ne kadar zamandır How long?
ne yapmam gerekiyor What must I do?
…..nerede bulabilim Where can I find .......?
……...nerden alabilirim Where can I get .......?
sorun nedir What's the matter?
ne istiyorsunuz What would you like?
sizde ...... var mı Do you have .......?
Hazır mısın? Are you ready?
Biliyor musun? Do you know?
I am sorry I don’t know Üzgünüm bilmiyorum.
Aaa yes I know Aaa evet biliyorum.
Ne düşünüyorsun? What do you think?
Sizde .... var mı? Do you have ....?
Bana ..... gösterebilir misiniz? Can you show me ....?
İstiyor musunuz ? Do you want ?
İstiyorum. I want
Şimdi ben istemiyorum. Now I don’t want
Siz istiyorsunuz. You want
Siz istersiniz. You would like
benim için ne hissediyorsun? What are you feeling for me?
senin hakkında herşeyi öğrenmek istiyorum. Your, about, everything, learn, want,
erkek arkadaşın varmı? Do you have boy friend?
ailen ile ilgili resimler ve bilgi verirmisin. Family about picture and knowledge give me
Türkiyeye gelmek istermisin? Do you want me to come to the Turkey?
ailenin fotoğraflarını gönderirimisin? Do you send your family photograph?
oraya gelmek istiyorum beni kabul edermisin? There come you here, take want to accept me ?
senin ile ilgili herşeyi bilmek istiyorum. With you, in interest, everything, know, want,
gerçekleri yaz lütfen. Realites write please,
Hangisini tercih edersiniz Cezayir veya türkiye Which do your prefer Algeria or Tukey?
Cezayiri Türkiyeye tercih ederim. I prefer from Algeria to from Turkey
Kimi tercih edersiniz, Ali veya Veli? Who do you prefer Ali or Veli?
Ali’yi Veli’ye tercih ederim I Prefer Ali or Veli.
Cezayire gelmek isterdim. I would like to come from Algeria
benimle gelmek ister misin? Would you like to to come with me?
Türkiyeye gelmek istermisin? Would you like to come to from turkey
benim hakkında ne düşünüyorsunuz? What du you think of my?
seninle sohbet güzeldi It s very nice to talk to you
benim için ne hissediyorsun? What are you feeling for me?
senin hakkında herşeyi öğrenmek istiyorum. Your, about, everything, learn, want,
erkek arkadaşın varmı? Do you have boy friend?
Seni şimdiden özledim. I miss you very much.
seni özledim l missed you
Seni çok özlüyorum. I want to kiss you.
Hep seni düşünüyorum. I think of you all the time.
Önemli değil, benim için farketmez It’s allright.
böylesi mutluluk yaşamamıştım. I have never known such happiness.
Hayatımda hiç bu derece mutlu olmamıştım; I have never been so happy before.
Lütfen beni affet. Please forgive me
fena değil not bad
asla never
gerçekten really
rica ederim that s all right
hangi sporla uğraşıyon what sport do you go infor?
hangi takımı tutuyon which team do you support?
Keşke şu an burada olsaydın. I wish you were here.
boş zamanlarında ne yaparsın? what do you do in your spare time?)
kendini nasıl hissediyorsun how are you feeling?
neyin var what s wrong with you?
ne oldu what s the matter?
çok severim l love it
çok üzgünüm l m so sorry
gitmem gerekiyor l have to go
görüşürüz see you
hoşcakal so long
kendine iyi bak take care
seni özleyeceğim l ll mis you
yakında görüşmak üzere hope to see you soon
sizi tekrar görebilirmiyim may l see you again?
seni hiç unutmayacağım l ll never for get you
çok iyi vakit geçirdik we had a great time
bir sorun mu var is there any thing wrong?
çabuk ol hurry up
telefon numaranız kaç what s your phone number?
herşey için teşekkürler thanks for every thing
sizi gördüğüme sevindim l m pleased to see you
lütfen soyunurmusun Would you get undressed.please?
hatırım için for my sake
müthiş terrific
hatırlamak remember
resimdeki kim who is this in tehe picture?
bana bi iyilikte buluna bilirmisin can you do me a favour?
seni kırmak istememiştim l didn't mean to hurt you.
hoşuma gitti l like it
hepsi bukadarmı ls that all?
burası hoşuma gidiyor l like it here
saat kaçta buluşalım? what time shall we meet?
sevinirim l d love to
gitara meraklıyım l m keen on guitar
basket bol severmisin do you like basketball?
gelin bize katılın come and join us
dans etmeyi severmisin do you like dancing?
özlemek long for
doğum günün nezaman when birtth day your?
küsmüsün bana you offen ded me?
kaç kardeş siniz have you got any brother or sister?
boşver never mind
olabilir it s possible
para kazanmak istemez miydin wouldn't you like to earn money?
bu haberi duyduğuma çok üzüldüm l m very sorry to learn this news
müzik dinlerim l listen to music
pop müzikten hoşlanırmısın do you like pop music?
buraya yakın it s near here
lütfen daha yakına gel come closer,please
saatkaçta buluşalım time shall we meet?
salı/cumartesi görüşürüz see you on tuesday or saturday.
odada yalnızmısın are you alone room?
Türkiye hakkında neler biliyorsun what do you think a bout Turkey?
türkiyeyi nasıl buluyorsun? how do you like turkey.
sizi turkiyeye davet edebilirmiyim? may l in vite you to turkey?
buraya daha önce geldinmi? have you been here before?
türkiyeye gelebilirmisin? could you come to turkey
türk arkadaşlar varmı senin? l will fell wanderful have you got any Turkish?
Türkiyeyi görmek isterim l d like to see Turkey
bu şehrin görülecek nereleri var? what s there to see in this city?
buranın ilginç yerleri neresidir? what are the placesof in terest here?
Herzaman aklımdasın You don't know how much I love you.
Herzaman seni düşünüyorum. You're always on my mind.
Umarım rüyalarım gerçekleşir. I just hope my dreams will come true.
Öyle mutluyum ki içimden (hep) ağlamak geliyor. I am so happy that I want to cry (all the time).
Bu mutluluğu yaşıyor olmama inanamıyorum. I can’t believe it’s happening to me.
Hep aklımdasın, hep seni düşünüyorum. I just can't seem to get you off my mind.
Sakın değişme, hiçbirşey değiştirmesin seni. Don't let a thing change you. Don’t let the world change you.
Canım... Ruhum... My heart... My soul...
Bana sensiz her şey bomboş geliyor. I feel so empty inside without you.
Sadece bizim için yaptım. But everything I did for us
süpriz suprise
Yalnız mısınız? Are you alone?
Evli misiniz? Are you married?
Onu kendin yap! Do it yourself!
Kendine gel! Pull yourself together!
Bunun doğru olduğunu kendin biliyorsun. You yourself know this is true.
Bugün her zamanki gibi değilsin. You don´t seem to be yourself today.
Ne tür müzik seversiniz? What kind of music do you like?
Nelerden hoşlanırsınız? What do you like doing?
Memnun oldum Pleased to meet you
Ciddi misin? Seriously?
Nerede çalışıyorsunuz? Where do you work?
Öğrenciyim I'm a student
Ne okuyorsun? What are you studying?
İşletme / Fransızca Business studies/French
Bankacılık yapıyorum I work in a bank
Reklam ajansında çalışıyorum In an advertising agency
İyi para kazanıyor musun? Do you make good money?
Sana ne? What's it to you?
Nasıl bir arabanız var? What kind of car do you have?
Eviniz nasıl? What's your house like?
beni hatırladınmı do you remember me
benimle yazışmak istermisin? Would you like to live with me?
boş zamanlarında ne yapıyorsun? What do you do in your spare times?
canım çok sıkılıyor I am dead bored
burcunuz nedir What is your sign?
hobilerin nelerdir What are your hobbies?
meil adresine ver. give me your mail address
Unknown
Unknown

sonraki
« Prev Post
önceki
Next Post »
Blogger tarafından desteklenmektedir.