İngilizce Türkçe Bankada


Para Meseleleri Money
Kredi için başvurmak istiyorum. I'd like to apply for a loan.
Evimi ipotek ettirmek istiyorum. I'd like to mortgage my home.
Değişken faiz oranlı ipotek istiyorum. I'd like a variable interest rate mortgage.
Balon kredileriniz var mı? Do you provide balloon loans.
Tasarruf hesabı açtırmak istiyorum. I'd like to open a savings account.
Tasarruf hesabı kapatmak istiyorum. I'd like close out my savings account.
Yatırım belgesi almak istiyorum. I'd like to purchase a certificate of deposit.
Bankamatik nerede? Where is teh automatic teller machine?
PIN numaranızı buraya girin. Press your PIN number here.
Kişisel kimlik numaranızı girin. Enter your personal identification number.
Onluk ve yirmilik olsun lütfen. Tens and twenties please.
Bir çek bozdurmak istiyordum. I'd like to cash a check.
Mevduat yaptırmak istiyorum. I'd like to make a deposit.
Tasarruf hesabıma para havale etmek istiyorum. I'd like to transfer money into my savings account.
Para çekmek istiyorum. I'd like to make withdrawal.
Faiz oranları nedir? What is the interest rate?
Biraz döviz almak istiyorum. I'd like to buy some foreign currency.
Posta yoluyla işlem yapabilir miyim? Do you have bank by mail?
Bana yeni bir banka kartı verir misiniz? Can you give me a new banking card?
Biraz bozuk paraya ihtiyacım var. I need some change.
25 centlik bozuk para istiyorum. I need a roll of quarters.
Hesabınızdaki miktardan daha fazla para çekmişsiniz. You are overdrawn.
Unknown
Unknown

sonraki
« Prev Post
önceki
Next Post »
Blogger tarafından desteklenmektedir.