Akşamlar o akşamlar değil




"Unut" demek kolay, gel onu bana sor bir de,

Unutamıyorum işte, unutamıyorum.

Bir şey var şuramda, beni kahreden,

Şuramda, tam yüreğimin üzerinde,

Çakılı duran bir şey var.

Elimde değil, söküp atamıyorum.

Dalıp dalıp gidiyor gözlerim derinlere,

Kimi görsem biraz sana benziyor.

Seni hatırlatıyor şu bulut, şu gökyüzü,

Şu kayalıkları döven deniz....

Şu hüzünlü melodi...

Şu napoliten şarkı...

Bir zamanlar beraber dinlediğimiz,

Boyuna seni düşünüyorum durmadan,

Şimdi diyorum "o ne yapıyor acaba?"

O güzelim gözleri kime bakıyor?

O canım elleri nerede?

Oysa günler o günler değil,

Akşamlar o akşamlar değil,

Ve kalan şimdi....

Sadece özlemin gecelerde...

Durup durup seni büyütüyorum içimde,

Seninle acılar büyütüyorum,

Yeni yeni kederler büyütüyorum, dayanılmaz

Kirli sular yürüyor iliklerime

Bir zehir karışıyor kanıma anlıyor musun ?

Bir daha görsem diyorum, bir daha görsem,

Bir gün olsun, bir dakika olsun...

Unut demek kolay, gel bana sor bir de,

Hatırladıkça göz yaşlarımı tutamıyorum.
Dilimin ucunda sen, başımın içinde sen...

Keder misin, ecel misin, söyle bana nesin sen?
Unutamıyorum işte, unutamıyorum.
Unknown
Unknown

sonraki
« Prev Post
önceki
Next Post »
Blogger tarafından desteklenmektedir.