BEN ONUN KİM OLDUĞUNU ÇOK İYİ BİLİYORUM


Yaşlı bir bey, sabah erken evinden çıkmış, yolda ilerlerken, bir bisikletlinin kendisine çarpması ile yere yuvarlanmış ve hafif bir şekilde yaralanmış. Sokaktan geçenler yaşlı beyi hemen en yakın sağlık birimine ulaştırmışlar. Hemşireler, adamın yarasına pansuman yapmışlar, ama "biraz beklemesini ve röntgen çekerek her hangi bir kırık veya çatlak olup olmadığını inceleyeceklerini" söylemişler. Yaşlı adam huzursuzlanmış ve "acelesi olduğunu, bu yüzden röntgen için beklemek istemediğini" söylemiş. Hemşireler ise merakla acelesinin sebebini sormuş. Adam da "karım huzur evinde kalıyor, her sabah onunla kahvaltı etmeye giderim, bu yüzden geç kalmak istemiyorum" demiş. Hemşire ise "Karınızın, siz gecikince merak edeceğini düşünüyorsunuz herhalde" demiş. Adam üzgün bir ifade ile "ne yazık ki karım Alzheimer hastası ve benim kim olduğumu bilmiyor" demiş. Hemşireler hayretle "madem sizin kim olduğunuzu bilmiyor neden her gün onunla kahvaltı yapmak için koşuşturuyorsunuz" demişler. Adam buruk bir sesle cevap vermiş:

"O benim kim olduğumu bilmeyebilir ama ama ben onun kim olduğunu çok iyi biliyorum"
Unknown
Unknown

sonraki
« Prev Post
önceki
Next Post »
Blogger tarafından desteklenmektedir.