Arapça Türkçe Otelde



El Mouahidine Hotel Oran -Algeria
OTELDE FİL FUNDUK -
Diş fırçası Furşetül esnan
Misvak Essivak
Tarak Mişt
Dolmakalem Kalem hibr
Bıçak Sikkin
Sabun Sabun
Havlu Minşefe
Oda Gurfe
Bir oda istiyorum Ürid gurfe
İki kişilik oda istiyorum Ürid gurfe lişahseyn
Air kondişin var mı? Hel yuced tekyif heva
Sıcak su var mı? Hel yuced ma’ sahin
Kullanma suyu Ma’ cari
Özel tuvalet Tuvalit has
Yalnız bu gece kalacağız Senebkal leyle fekat
Bir hafta kalacağım Seebka usbuan
Bir ay kalacağım Seebka şehran
Burada bir gün kalacağım Seebka huna-yevmen vahiden
Birkaç gün kalacağız Senebka bid’at eyyam
Banyolu bir oda istiyorum Urid ğurfe bi hammam
Oda çok soğuk İnnel ğurfe baride cidden
Oda çok sıcak İnnel ğurfe sahine cidden
Oda küçük İnnel ğurfe sagira
Oda karanlık İnnel ğurfe muzlime
Lütfen çarşafı değiştir Gayyiril muale min fadlik
Anahtar nerede? Eynel miftah
Ne kadar ödeyeceğim? Kem edfe’
Bana anahtarı ver A’tinil miftah
Odamın numarası dört Rakamü ğurfeti erbaa
Yarın ayrılıyorum Ugadiru ğaden
BÜRODA FİL MEKTEB -
Fotoğraf Sura şemsiyye
Mühür Hatem
Form İstimare
Dilekçe Arida
Para bozma Tahvil
Fiyat Semen
Hela Mirhad
Unknown
Unknown

sonraki
« Prev Post
önceki
Next Post »
Blogger tarafından desteklenmektedir.